1a Edició - Codi 18311130

Array ( [CODIGO] => 18311130 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1800 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 30/01/2019 [FECHA_FIN] => 30/11/2021 [LUGAR] => Sede Universataria Uniagustiniana (Bogotá. Colombia) y en el Centro de Formación del ILCE (Ciudad de México. México) [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/12/2018 [AREA] => 3 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Instituto Latinoamericano de Comunicación Educativa/ILCE / Universataria Agustiniana [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 30 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Master en Diseño de Proyectos Audiovisuales [DIRECCION_CURSO_CORTO] => creacion-proyectos-audiovisuales [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea d´Humanitats [NOMBRE_CURSO] => Màster Propi en Disseny de Projectes Audiovisuals [TITULACION] => Màster Propi [HORARIO] => , [REQUISITOS_TITULACION] => [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => - Formar els professionals dels segments estratègics de la indústria audiovisual en el marc de les noves exigències innovadores. - Participar en projectes d'investigació sobre noves tendències creatives en la producció i el consum audiovisual en el procés de convergència mediàtica de l'era digital. - Capacitar per a entendre, analitzar i interpretar els nous llenguatges en la multidifusió digital. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Explicacions de conceptes, discussió de textos, comentaris sobre diversos materials... [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => - Creació i disseny de projectes: guionistes i dissenyadors de nous projectes audiovisuals. - Producció, realització i difusió de projectes lineals i/o interactius: gestors i directors de continguts, productors de televisió digital i multimèdia, realitzadors de nous formats digitals, programadors o empaquetadors de continguts audiovisuals per a la multidifusió. - Estudis de mercat i anàlisi de consum de les indústries mediàtiques: experts d'anàlisi de consum mediàtic. - Desenvolupament de la docència i projectes d'investigació mediàtica: professors o investigadors de continguts i nous formats digitals. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2018/2019 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18311130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Concepto de política de comunicación, el sistema comunicativo y el espacio público democrático. Ciudadanía y sistema mediático. -Análisis de las instituciones y normas de regulación del audiovisual: ámbito global y latinoamericano -La regulación de los modelos estructurales del sistema mediático -La regulación de la programación televisiva y el análisis de la calidad audiovisual [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18311130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Conocer los diferentes géneros y formatos audiovisuales en un entorno digital: de la televisión al transmedia. - Definición e identificación de las tendencias de la programación televisiva. - Programas a la carta:Internet y los nuevos dispositivos. - La medición de audiencias y la utilización de los datos por las cadenas y los anunciantes. - Marketing, promoción y estrategias de venta. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18311130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - La gestión de la idea: concepto y análisis. - La escritura audiovisual. - Los proceso narrativos. - Interactividad y sinergias: nuevas técnicas de escritura. - Fases en la elaboración del un guión. - Ideación y elaboración de proyectos. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18311130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Génesis y desarrollo de ideas para el nuevo espacio audiovisual. - Desarrollo de tratamientos narrativos y audiovisuales de la parte creativa del proyecto. - Definición y elaboración de un plan de viabilidad y estudio de mercado. - Desarrollo de un plan de producción con presupuesto. - Desarrollo de los diferentes capítulos de que consta un proyecto. - Desarrollo del plan de financiación y el plan de explotación . [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18311130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Guion y planificación del teaser del proyecto. - Grabación, edición y postproducción del teaser. - Planteamiento para hacer un piloto. - Edición y maquetación del proyecto. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18311130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Comunicación de proyectos audiovisuales - Construcción de la estrategia de comunicación pública y especializada de los proyectos - Estrategias de venta y gestión comunicativa ante el sector profesional - Planificación y práctica de una presentación o pitching [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18311130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Prácticas en empresas [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp183917 [NOMBRE_PERSONA] => Jorge [APELLIDOS] => Fernández Negrete [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Jurista. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni14295 [NOMBRE_PERSONA] => Miquel [APELLIDOS] => Francés i Domènech [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4340 [EMAIL_FACULTAD] => Miquel.Frances@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni343 [NOMBRE_PERSONA] => José Vicente [APELLIDOS] => Gavaldá Roca [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp292918 [NOMBRE_PERSONA] => Emilio [APELLIDOS] => Leonardo Vallesvidrio [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Reportero [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni38295 [NOMBRE_PERSONA] => Germán [APELLIDOS] => Llorca Abad [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a Interino/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp292919 [NOMBRE_PERSONA] => Josefina [APELLIDOS] => Magaña Morelia [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Guionista y Com-UNAM [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp292920 [NOMBRE_PERSONA] => Ernesto José [APELLIDOS] => Medina Torres [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Realizador mCEUEC-UNAM [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp137124 [NOMBRE_PERSONA] => Gerardo [APELLIDOS] => Ojeda Castañeda [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Doctor en Comunicación UCM [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni8257 [NOMBRE_PERSONA] => Àlvar [APELLIDOS] => Peris Blanes [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni17509 [NOMBRE_PERSONA] => Josep [APELLIDOS] => Pitarch Garrido [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => M6097 [EMAIL_FACULTAD] => pigajo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni14295 [NOMBRE_PERSONA] => Miquel [APELLIDOS] => Francés i Domènech [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4340 [EMAIL_FACULTAD] => Miquel.Frances@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp137124 [NOMBRE_PERSONA] => Gerardo [APELLIDOS] => Ojeda Castañeda [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Doctor en Comunicación UCM [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp241217 [NOMBRE_PERSONA] => German [APELLIDOS] => Pérez Rodríguez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Canal Universitario Zoom [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2018/2019

Tipus de curs: Màster Propi

Nombre de crèdits: 60.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 30/12/2018

Data inici: Gener 2019

Data fi: Novembre 2021

Matrícula: 1800 € (import preu públic)

Modalitat: Presencial

Col·laborador: Instituto Latinoamericano de Comunicación Educativa/ILCE / Universataria Agustiniana

Lloc d'impartició: Sede Universataria Uniagustiniana (Bogotá. Colombia) y en el Centro de Formación del ILCE (Ciudad de México. México)

Horari: ,

Més informació

Objectius del curs

- Formar els professionals dels segments estratègics de la indústria audiovisual en el marc de les noves exigències innovadores.
- Participar en projectes d'investigació sobre noves tendències creatives en la producció i el consum audiovisual en el procés de convergència mediàtica de l'era digital.
- Capacitar per a entendre, analitzar i interpretar els nous llenguatges en la multidifusió digital.

Objectius professionals

- Creació i disseny de projectes: guionistes i dissenyadors de nous projectes audiovisuals.
- Producció, realització i difusió de projectes lineals i/o interactius: gestors i directors de continguts, productors de televisió digital i multimèdia, realitzadors de nous formats digitals, programadors o empaquetadors de continguts audiovisuals per a la multidifusió.
- Estudis de mercat i anàlisi de consum de les indústries mediàtiques: experts d'anàlisi de consum mediàtic.

Leer más

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò