2a Edició - Codi 16112810/16111140

Array ( [CODIGO] => 16112810/16111140 [EDICION] => 2 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1150 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 16.00 [FECHA_INICIO] => 12/05/2017 [FECHA_FIN] => 15/07/2017 [LUGAR] => Cámara Oficial de Comercio, Industria y Navegación (C/ Poeta Querol) [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 26/04/2017 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Cámara Oficial de Comercio, Industria, Servicios y Navegación de Valencia [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 28 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => marketing-analytics [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 963 262 600 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari de Màrqueting Analític i Decisions de Màrqueting [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Divendres de 16 a 21 i dissabtes de 9 a 14 h.I algunes sessions els dimarts a la vesprada, [REQUISITOS_TITULACION] => [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => L'objectiu bàsic del Títol d'Expert en -Màrqueting Analytics i Decisions de Màrqueting"- és acostar a l'alumne, tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic, a la gestió de les relacions comercials digitals d'una empresa o organització. Els objectius específics de la matèria són: -Que l'alumne adquirisca una adequada comprensió i valoració del significat, extensió, importància i contingut de les relacions comercials en el món digital. -La presentació de les diferents eines d'anàlisis sobre la base de mètriques i programari d'interaccions digitals -Mostrar eines per a la presa de decisions en màrqueting -Oferir una visió pràctica que afavorisca la capacitat analítica i crítica de l'estudiant Amb el Títol d'expert en Màrqueting Analytics i Decisions de Màrqueting, es pretén que l'alumne es forme en la gestió de les diferents eines d'online per a aconseguir la coherència en integració amb l'estratègia global de màrqueting. A aquest efecte, el programa aprofundeix en el coneixement i aplicació de les eines analítiques centrades en l'àmbit digital amb les quals explica el màrqueting, analitzant les seues possibilitats d'aplicació en el món empresarial. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia del Diploma es basa en les classes magistrals, junt amb el desenvolupament de casos pràctics, tallers, problemes, així com seminaris. En tots els temes, almenys una de les sessions és impartida per un professional en exercici de l'activitat que s'impartix. Junt amb estes accions en classe, també es desenvolupa un treball en equip fora de l'aula, per al que es compta amb suport de sessions de tutories, que servirà per a l'avaluació final del Diploma, per mitjà del seu entrega per escrit i presentació i defensa en públic. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest Títol d'Expert capacita per a exercir llocs de Community manages, responsable SEU (Search Engine Optimizer), SEM (Search Engine Màrqueting), Digital Màrqueting Intelligence, Online Màrqueting Manager, Social Mitjana Managers, Social Mitjana Analyst, I-commerce Managers [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2016/2017 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 16112810/16111140 [AÑO_CURSO] => 28 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1 Marketing directo e interactivo 2. Análisis del consumidor digital 3. E-commerce: web, mobile y TV ( 4. Web Analytics y Clickstream Analysis. 5 Social Media Analytics 6 Data: Fundamentos 7 Big Data: Aplicaciones al Marketing 8 Técnicas Clásicas 9 Instrumentos de 10 Estrategia de marketing digital [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni8979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Carlos [APELLIDOS] => Cuenca Ballester [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G8292 [EMAIL_FACULTAD] => accuenca@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp101608 [NOMBRE_PERSONA] => Gianluca [APELLIDOS] => Fiorelli [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado en Letras Modernas. Consultor. SEO e Inbound Marketing [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni41583 [NOMBRE_PERSONA] => José María [APELLIDOS] => Gómez Gras [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad Miguel Hernández de Elche [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp137788 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => Rabasa Dolado [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Kodos Lab [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni29748 [NOMBRE_PERSONA] => Carla [APELLIDOS] => Ruiz Mafé [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni9171 [NOMBRE_PERSONA] => Emilio [APELLIDOS] => Soria Olivas [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Enginyeria Electrònica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp137787 [NOMBRE_PERSONA] => David Bruno [APELLIDOS] => Zaragoza Paula [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Ingeniero en Telecomunicaciones. Avanzis [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni8979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Carlos [APELLIDOS] => Cuenca Ballester [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G8292 [EMAIL_FACULTAD] => accuenca@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari de Màrqueting Analític i Decisions de Màrqueting


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2016/2017

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 16.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 26/04/2017

Data inici: Maig 2017

Data fi: Juliol 2017

Matrícula: 1150 € (import preu públic)

Modalitat: Presencial

Col·laborador: Cámara Oficial de Comercio, Industria, Servicios y Navegación de Valencia

Lloc d'impartició: Cámara Oficial de Comercio, Industria y Navegación (C/ Poeta Querol)

Horari: Divendres de 16 a 21 i dissabtes de 9 a 14 h.I algunes sessions els dimarts a la vesprada,

Més informació

Objectius del curs

L'objectiu bàsic del Títol d'Expert en -Màrqueting Analytics i Decisions de Màrqueting"- és acostar a l'alumne, tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic, a la gestió de les relacions comercials digitals d'una empresa o organització.

Els objectius específics de la matèria són:

Leer más

Objectius professionals

Aquest Títol d'Expert capacita per a exercir llocs de Community manages, responsable SEU (Search Engine Optimizer), SEM (Search Engine Màrqueting), Digital Màrqueting Intelligence, Online Màrqueting Manager, Social Mitjana Managers, Social Mitjana Analyst, I-commerce Managers

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò