2a Edició - Codi 14122240

Array ( [CODIGO] => 14122240 [EDICION] => 2 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 475 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 12.00 [FECHA_INICIO] => 03/03/2015 [FECHA_FIN] => 30/09/2015 [LUGAR] => A través del Aula Virtual de ADEIT [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 20/02/2015 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 26 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => [ID_CURSO_OFERTADO] => [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Diploma en Estratègies de Comunicació, Servicis, Vendes en Màrqueting Mòbil i xarxes socials [TITULACION] => Diploma de Postgrau [HORARIO] => Aula Virtual ADEIT, [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats i diplomats universitaris [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Hui en dia el telèfon mòbil no sols s'ha convertit en una part indispensable de l'activitat diària dels individus, sinó també d'altres facetes importants de les seues vides com la seua imatge social. Característiques del mig com la personalització, la localització, la ubiqüitat o la interactivitat, han situat als dispositius mòbils com una plataforma a través de la qual desenvolupar comunicacions de màrqueting personalitzades, rellevants i atractives amb les que incrementar la resposta dels consumidors i l'efectivitat d'estes comunicacions. Tant les marques globals com a coca-cola, Volkswagen, Nestlé o Kinder com les xicotetes i mitjanes empreses, ja estan utilitzant les comunicacions de màrqueting mòbils com a ferramenta amb la incrementar la seua notorietat, captar l'interés dels consumidors i generar respostes interactives per la seua banda. Este diploma té com a objectiu formar professionals de màrqueting capaç de: (a) entendre el nou context de màrqueting generat entorn de les comunicacions mòbils i aplicar-ho per a rendibilitzar els servicis oferits per les empreses a través dels dispositius mòbils, (b) identificar els perfils d'usuaris del màrqueting mòbil, les seues motivacions i frens a fi de dissenyar estratègies de segmentació efectives, (c) ser capaços d'aprofitar les sinergies que es poden aconseguir entre la plataforma mòbil i altres plataformes de comunicació interactives (web, mitjans socials, televisió), (d) conéixer les possibilitats que oferix la telefonia mòbil com a plataforma de transaccions econòmiques (e) ser capaços de planificar i desenvolupar una campanya de màrqueting mòbil eficaç. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metododogía online permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografía, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col·laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Este mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i síncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir en distints continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en què els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències. Un eix fonamental en la formació on line és el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ CONTÍNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matèries. Amb caràcter general es valorarà, a més de la participació i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els fòrums, així com el coneixement adquirit i demostrat a través de la realització de proves com ara qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estàndards d'aprenentatge i dedicació establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat està acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col·lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadèmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tècnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que és el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudarà a fer que aprofite amb èxit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2014/2015 [programa] => Array ( ) [professors] => Array ( ) )

Diploma en Estratègies de Comunicació, Servicis, Vendes en Màrqueting Mòbil i xarxes socials


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2014/2015

Tipus de curs: Diploma de Postgrau

Nombre de crèdits: 12.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 20/02/2015

Data inici: Març 2015

Data fi: Setembre 2015

Matrícula: 475 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Llicenciats i diplomats universitaris

Modalitat: On-line

Lloc d'impartició: A través del Aula Virtual de ADEIT

Horari: Aula Virtual ADEIT,

Més informació

Objectius del curs

Hui en dia el telèfon mòbil no sols s'ha convertit en una part indispensable de l'activitat diària dels individus, sinó també d'altres facetes importants de les seues vides com la seua imatge social.
Característiques del mig com la personalització, la localització, la ubiqüitat o la interactivitat, han situat als dispositius mòbils com una plataforma a través de la qual desenvolupar comunicacions de màrqueting personalitzades, rellevants i atractives amb les que incrementar la resposta dels consumidors i l'efectivitat d'estes comunicacions. Tant les marques globals com a coca-cola, Volkswagen, Nestlé o Kinder com les xicotetes i mitjanes empreses, ja estan utilitzant les comunicacions de màrqueting mòbils com a ferramenta amb la incrementar la seua notorietat, captar l'interés dels consumidors i generar respostes interactives per la seua banda. Este diploma té com a objectiu formar professionals de màrqueting capaç
de: (a) entendre el nou context de màrqueting generat entorn de les comunicacions mòbils i aplicar-ho per a rendibilitzar els servicis oferits per les empreses a través dels dispositius mòbils, (b) identificar els perfils d'usuaris del màrqueting mòbil, les seues motivacions i frens a fi de dissenyar estratègies de segmentació efectives, (c) ser capaços d'aprofitar les sinergies que es poden aconseguir entre la plataforma mòbil i altres plataformes de comunicació interactives (web, mitjans socials, televisió), (d) conéixer les possibilitats que oferix la telefonia mòbil com a plataforma de transaccions econòmiques (e) ser capaços de planificar i desenvolupar una campanya de màrqueting mòbil eficaç.

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò