5a Edició - Codi 18514380/18511070

Array ( [CODIGO] => 18514380/18511070 [EDICION] => 5 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Retirado [MATRICULA] => 500 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 6.00 [FECHA_INICIO] => 05/09/2019 [FECHA_FIN] => 09/09/2019 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/07/2019 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 30 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Certificado Modelado del Aprendizaje desde el DBM® [DIRECCION_CURSO_CORTO] => modelado-aprendizaje-DBM [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Charo [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Vázquez Santos [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => charo.vazquez@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Psicologia [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari de Modelatge de l'Aprenentatge des del DBM® [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => De 9 a 14h. i de 16 a 21h., els dissabtes de 9 a 14h., 1 mòdul intensiu [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats, diplomats, graduats del camp de la psicologia clínica, de la salut, medicina, infermeria, educació, coaching, esport, canvi organizacional, ensenyament o treball social. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Les diferents teories sobre aprenentatge han augmentat el nostre coneixement de molts processos que hi ha al voltant de l'aprenentatge. No obstant açò, necessitem descriure exactament com funciona l'aprenentatge i oferir una comprensió pràctica per al docent o persona individual aprenent. Gilbert Ryle ha ressaltat la diferència entre una comprensió teòrica de com funcionen les coses i una comprensió des de les habilitats pràctiques de com fer funcionar les coses. Nous avanços en el camp constructivista, específicament en el Developmental Behavioural Modelling, responen de forma efectiva a aquestes dificultats creant un model d'aprenentatge que inclou TOTS els processos principals d'aprenentatge descrivint com funcionen i com fer-los funcionar de manera efectiva. El certificat en Modelatge de l'Aprenentatge des del DBM®, correspon al cinquè mòdul del Master en Developmental Behavioural Modelling (DBM®), en el qual es van a concentrar els models DBM® relacionats amb els processos d'aprenentatge. El present certificat sorgeix de la demanda dels estudiants que desitgen especialitzar-se en els coneixements i habilitats específiques de DBM® aplicades al món de l'educació sense la necessitat de completar tota la formació del Master en Developmental Behavioural Modelling (DBM®), atès que en moltes ocasions no poden pagar tota la formació del Master. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest Certificat formarà als estudiants en el coneixement i habilitats que els capacitaran per a aplicar amb eficàcia la metodologia DBM al treball en el món de l'educació. Dins del Master en Developmental Behavioural Modelling (DBM®). Modelatge Conductual del Desenvolupament: des del Desenvolupament Professional al Treball amb el Client, s'han estat treballant durant les edicions anteriors continguts i models específics de DBM® dirigits a l'aprofundiment en els processos d'aprenentatge. L'estudiant que desenvolupa aquestes habilitats i coneixements pot treballar en contextos educatius tant formals com a informals. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2018/2019 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18514380/18511070 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Modelado y Aprendizaje Naturales. 2. Modelado y Aprendizaje Míticos. 3. Modelado y Aprendizaje Metafóricos. 4. Modelado y Aprendizaje Mágicos. 5. Modelado y Aprendizaje Causales. 6. Modelado y Aprendizaje Transicionales. 7. Modelado y Aprendizaje Formales. 8. Modelar el Modelado y Aprendizaje 9. Modelado Auto Creación de Aprendizaje 10. Modelado Fractal DBM® 11. El Modelo DBM® de Habilidades Vitales 12. El Modelo DBM® de Aprendizaje Integrado. 13. Modelos Específicos de Aprendizaje y como encajan en el Modelo DBM® de Aprendizaje Integrado. 14. Estilos y Preferencias de Aprendizaje. 15. Aprender a aprender. 16. Dificultades con el Aprendizaje y como responder a ellas de forma efectiva. 17. Dificultades con la Enseñanza y como responder a ellas de forma efectiva. 18. Aprendizaje de las Mentes Consciente, Inconsciente y Biológica. 19. El Uso Efectivo de las Emociones en el Aprender. 20. Modelado DBM® de la Zona de Desarrollo Próximo (Vygotsky) 21. Modelo DBM® de Liderar  Seguir  Resistir  Abdicar 22. Modelo DBM® Activo  Pasivo  Empujar  Tirar 23. Modelo DBM® de Auto Gestión 24. Modelo DBM® de Consultoría 25. Modelo DBM® de Transiciones 26. Modelo DBM® de Motivación y Consecución 27. Modelo DBM® de Campo 28. El Modelo de la Mente Modeladora: 11 B 29. Doce Patrones de Cambio 30. Tres Modelos de Cambio 31. Siete Tipos de Cambio 32. Preferencias de procesamiento 33. Modelo DBM® de Liderazgo Sistémico 34. Siete Tipos de Transiciones 35. Cinco Fases de Transiciones 36. Transiciones Inmanentes, Emergentes y Trascendentes. 37. Rejilla Vital de DBM® 38. Modelo de Subjetivo, Objetivo, Contextual 39. Modelo DBM® de Evaluación 40. Modelo DBM® de Coaching D.A.N.C.E. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni3025 [NOMBRE_PERSONA] => María del Carmen [APELLIDOS] => Abengozar Torres [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H1205 [EMAIL_FACULTAD] => abengoza@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni404 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Martí Vilar [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5149 [EMAIL_FACULTAD] => manuel.marti-vilar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp17399 [NOMBRE_PERSONA] => John [APELLIDOS] => McWhirter [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Sensory Systems Ltd. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni3025 [NOMBRE_PERSONA] => María del Carmen [APELLIDOS] => Abengozar Torres [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H1205 [EMAIL_FACULTAD] => abengoza@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Certificat Universitari de Modelatge de l'Aprenentatge des del DBM®


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2018/2019

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 6.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 15/07/2019

Data inici: Setembre 2019

Data fi: Setembre 2019

Matrícula: 500 € (import preu públic)

Modalitat: Presencial

Lloc d'impartició: Fundación Universidad-Empresa

Horari: De 9 a 14h. i de 16 a 21h., els dissabtes de 9 a 14h., 1 mòdul intensiu

Més informació

Objectius del curs

Les diferents teories sobre aprenentatge han augmentat el nostre coneixement de molts processos que hi ha al voltant de l'aprenentatge. No obstant açò, necessitem descriure exactament com funciona l'aprenentatge i oferir una comprensió pràctica per al docent o persona individual aprenent. Gilbert Ryle ha ressaltat la diferència entre una comprensió teòrica de com funcionen les coses i una comprensió des de les habilitats pràctiques de com fer funcionar les coses. Nous avanços en el camp constructivista, específicament en el Developmental Behavioural Modelling, responen de forma efectiva a aquestes dificultats creant un model d'aprenentatge que inclou TOTS els processos principals d'aprenentatge descrivint com funcionen i com fer-los funcionar de manera efectiva.

El certificat en Modelatge de l'Aprenentatge des del DBM®, correspon al cinquè mòdul del Master en Developmental Behavioural Modelling (DBM®), en el qual es van a concentrar els models DBM® relacionats amb els processos d'aprenentatge.

Leer más

Objectius professionals

Aquest Certificat formarà als estudiants en el coneixement i habilitats que els capacitaran per a aplicar amb eficàcia la metodologia DBM al treball en el món de l'educació. Dins del Master en Developmental Behavioural Modelling (DBM®). Modelatge Conductual del Desenvolupament: des del Desenvolupament Professional al Treball amb el Client, s'han estat treballant durant les edicions anteriors continguts i models específics de DBM® dirigits a l'aprofundiment en els processos d'aprenentatge. L'estudiant que desenvolupa aquestes habilitats i coneixements pot treballar en contextos educatius tant formals com a informals.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò