1a Edició - Codi 18114710/18111430

Array ( [CODIGO] => 18114710/18111430 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 350 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 4.00 [FECHA_INICIO] => 04/05/2019 [FECHA_FIN] => 30/06/2019 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras" [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 22/03/2019 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 30 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Certificado Universitario en Gestión de la Reputación Corporativa [DIRECCION_CURSO_CORTO] => gestion-reputacion-corportativa [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Juan Carlos [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Platero Andrés [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => juan.c.platero@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari en Gestió de la Reputació Corporativa [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Divendres de 9 a 14 hores i de 16 a 21h i dissabtes de 9 a 14h, [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats,Graduats i Diplomats Universitaris Oficials, Enginyeries Superiors i Tècniques, Arquitectura amb una experiència professional almenys de cinc anys. Membres d'equips d'alta direcció amb la titulació universitària citada. Membres de consells d'administració amb la titulació universitària citada. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Aquest curs té com a objectiu proveir un espai d'informació i eines pràctiques que permeten: Comprendre el que significa la reputació corporativa Conèixer els diferents àmbits de reputació de les organitzacions Aprofundir en la forma de gestionar la reputació per a generar valor. Estudiar el valor de la marca com un actiu estratègic i no solament una eina més de comercialització. Comprendre la importància interrelacionada de l'ètica, la sostenibilitat i el bon govern de les organitzacions. Determinar la importància de la reputació interna per a les organitzacions i les persones que en elles treballen. Abordar la importància d'una bon lideratge correlacionat amb els valors corporatius de l'organització. Conceptualitzar el risc reputacional i la seua rellevància en les organitzacions [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => " Direcció general " Direccions funcionals " Membres d'equips d'alta direcció " Membres de consells d'administració (o amb aspiracions de ser-ho) " Consultors de direcció " Emprenedors necessitats de desenvolupar les seues competències directives " Directius d'organitzacions públiques " Directius, Comandaments i Personal gestors de les tasques reputacionals i de responsabilitat social de les organitzacions. " Directius, Comandaments i Personal gestors de la Marca Corporativa de les organitzacions. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2018/2019 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18114710/18111430 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Antecedentes de la reputación corporativa. El análisis reputacional en las organizaciones. Plan estratégico reputacional. Reputacióp interna y cultura corporativa. Liderazgo reputacional. Etica, gobernanza y responsabilidad social. Plan de comunicación y reconocimiento de la reputación. Prevención de riesgos reputacionales. Online reputation management. Técnicvas y herramientas para la gestión de la reputación. Métricas de medida de la reputación. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26623 [NOMBRE_PERSONA] => César [APELLIDOS] => Camisón Zornoza [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G2050 [EMAIL_FACULTAD] => cecazor@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni25469 [NOMBRE_PERSONA] => Tomás [APELLIDOS] => González Cruz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad. Departement de direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [NPI] => H4303 [EMAIL_FACULTAD] => tgonzale@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26623 [NOMBRE_PERSONA] => César [APELLIDOS] => Camisón Zornoza [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G2050 [EMAIL_FACULTAD] => cecazor@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2018/2019

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 4.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 22/03/2019

Data inici: Maig 2019

Data fi: Juny 2019

Matrícula: 350 € (import preu públic)

Modalitat: Presencial

Lloc d'impartició: Fundación Universidad-Empresa

Horari: Divendres de 9 a 14 hores i de 16 a 21h i dissabtes de 9 a 14h,

Més informació

Objectius del curs

Aquest curs té com a objectiu proveir un espai d'informació i eines pràctiques que permeten:
Comprendre el que significa la reputació corporativa
Conèixer els diferents àmbits de reputació de les organitzacions

Leer más

Objectius professionals

" Direcció general
" Direccions funcionals
" Membres d'equips d'alta direcció

Leer más

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò